Jak remarketing wpływa na wyświetlanie reklam

Pewnie zastanawiasz się, dlaczego Klienci, którzy dokonali zakupu w Twoim sklepie nie skorzystali ponownie z oferowanych przez Ciebie usług? A może chcesz, aby u osób, którym wyświetliła się kiedyś Twoja reklama, pojawiła się ona raz jeszcze? 

Doskonale wiemy, że Klienci, którzy weszli w interakcję z danym postem, bardzo często wracają do przeczytanych kiedyś informacji. Jeśli więc chcesz, aby reklamy były ponownie kierowane do osób, odwiedzających Twoją stronę (np. w ciągu minionych 7 dni), będziesz potrzebował do tego wycinka kodu, potocznie zwanego Pixelem do Facebooka. 

Po jego wdrożeniu uzyskasz dostęp do zaawansowanych narzędzi monitorujących określone zachowania oraz zbierających i analizujących dane. Piksel do Facebooka nie tylko optymalizuje koszty kampanii, ale również usprawnia zarządzanie nimi i pozwala uzyskać takie wartości z reklam, jakie założyłeś na etapie planowania strategii. 

Dlaczego to tak ważne, aby ponownie wracać z reklamą do klienta?

Odbiorca jest przekonany do zakupu dopiero po 4-6 spotkaniu z Twoją marką. Właśnie dlatego nie możesz stosować tylko reklam na zimny ruch i liczyć na to, że odbiorca zakupi oferowany przez Ciebie produkt już po pierwszej reklamie. 

Remarketing to najlepszy sposób promocji Twojego produktu lub usługi – generuje on największą sprzedaż, ponieważ umożliwia trafienie do ciepłego ruchu, czyli osób, które miały już styczność z marką i dobrze ją znają.

Nigdy nie pomijaj tego typu kampanii w Twojej działalności!