Jak korzystać z look-alike

Czym jest lookalike audience?

Jest to Grupa Podobnych Odbiorców, dzięki której możliwe jest dotarcie do osób najbardziej przypominających Twoich klientów. Zbiorowość ta pozwala również na pozyskanie tańszego ruchu na stronie, co przekłada się na uzyskanie tańszego zakupu. 

Przykładowo, możemy utworzyć grupę podobnych odbiorców wzorując się na osobach, które dokonały zakupu już na stronie. Korzystając z tego narzędzia można także wykorzystać grupę osób zaangażowanych z Facebooka lub Instagrama.

Dlaczego warto je stosować?

Lookalike Audience to bardzo potężne narzędzie, dzięki któremu skalowanie kampanii Facebook Ads staje się znacznie prostsze. Warto więc wykorzystać je w swoich zestawach reklam, aby oszczędzić wydawany budżet i zmaksymalizować efekty działań. Facebook sam znajdzie osoby, które prawdopodobnie będą zainteresowane Twoim produktem. W ten sposób nie będziesz musiał wydawać dużych kwot na szukanie nowych klientów.