Jak efektywnie korzystać z Custom Audience

Czym jest Custom Audience?

Grono niestandardowych odbiorców, czyli po angielsku “custom audience” to grupa służąca do zapisania danych osób, które podjęły interakcję z reklamą.

Custom Audience umożliwia skierowanie reklam do Twoich obecnych klientów. Wówczas są one wyświetlane odbiorcom, którzy znają sklep. Charakteryzuje się bardzo wysoką konwersją i jest efektywnym uzupełnieniem innych działań lojalnościowych.

Do czego przyda nam się ta grupa?

Custom Audience stosujemy w remarketingu, aby ponownie kierować osoby na stronę internetową (więcej na ten temat przeczytacie w naszych poprzednich postach).

Dlaczego warto korzystać z Custom Audience?

Reklama remarketingowa jest jedną z najlepszych i najtańszych form dotarcia do potencjalnego klienta. Żeby stworzyć taką reklamę musisz na początku stworzyć grupę Custom Audience. Pozwoli to na osiągnięcie wysokich zysków przy stosunkowo niewielkich kosztach.  

Potrzebujesz pomocy w sprawnym zarządzaniu budżetem i mierzeniem skuteczności różnych kanałów promocji? Napisz do nas wiadomość.